tisdag 23 februari 2010

Egenheter!

Jag är en person med massa konstiga egenheter. Tex när jag skalar potatis så måste jag tvinga mig själv att ta bort potatisskalen direkt istället för att låta dem ligga kvar. Det är inte så att jag tänker att någon annan ska göra det åt mig utan jag tänker att det är så tråkigt att jag gör det sen. MEN det är ju inte precis så att det blir roligare en timma senare när de blivit bruna och äckliga, jag VET ju det. Så därför måste jag nu tvinga mig själv att göra det genast.

En annan liten egenhet är att jag skär av ändarna på bullens varmkorv för de är så äckliga. Visserligen tycker jag inte om korven alls utan det blir nödmat när man är ute någonstans och man är hungrig. Korven måste alltså passa i brödet, för utan bröd går den inte att äta. :)

Vad har ni för egenheter???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar