onsdag 10 februari 2010

Varför är det så svårt???

VARJE morgon när jag vaknar så tänker jag 'idag är en ny dag'. Jag ska inte äta några kakor eller godis eller annan skit idag, nu ska jag börja mitt nya liv. Och det går såå bra, i några timmar. Sedan så slänger jag i mig 4 kärleksmums eller 7 kokostoppar eller 2 muffins och 2 rulltårtebitar. Och då tänker jag att jag börjar imorgon istället. Och så går dagarna och varje dag ser likadan ut. Och magen växer och tuttarna växer (det är visserligen inte helt fel och nej jag är inte gravid) och hela jag växer, men jag kan inte sluta äta. Ska det vara så j*vla svårt att sluta äta massa skit?? ÄÄHH vad f*n, jag börjar väl imorgon igen!!!!

4 kommentarer:

  1. Ja det är verkligen så svårt! Socker är inget bra påfund... men det är ju tur att det finns en morgondag då man kan börja ;)

    SvaraRadera
  2. socker är en sån droog.ja kan inte heller sluta..hopplöst..men bara man kommer in i de så funkar det bra..:)

    SvaraRadera
  3. Nästa vecka kör du hårt häng på mig!!!

    SvaraRadera
  4. Jag har helt enkelt gett upp... Jag orkar inte bry mig längre... Då är det illa! :S

    SvaraRadera