söndag 14 februari 2010

Nytt liv!

Jaha, imorgon ska jag börja mitt nya liv, ännu en gång!!! Måste dra ner på sockret och röra på mig mer. Klappmassage varje dag och börja med avslappning har jag tänkt. Jag vet hur viktigt det är för mitt välmående så jag måste faktiskt för att minska min ångest och deppighet. Per har idag tagit "före" kort på mig i bikini så att jag ska ha något att sträva efter. Har de senaste fyra åren gått upp 8 kg, visserligen var jag supersmal då, men jag vill gå ner 4 kilo av dem i alla fall. Tyvärr så har jag så svårt för att hålla detta en längre tid, men jag hoppas verkligen att jag åtminstone kan skärpa till mig lite. Håll tummarna för mig nu :).

5 kommentarer:

  1. Håller tummarna för fullt! Du kan :) Jag vet ju vad som väntar efter sommaren...fy bubblan, men det kommer det vara värt! Kramar

    SvaraRadera
  2. Men vad har du nu gjort med sidan Ulle? Gillade du inte den förra?
    Klappmassage, är det nåt nytt eller är jag helt funtad? :P
    Det man egentligen ska tänka på är ju inte att sluta med allt man tycker om, för då ramlar man bara tillbaka igen. Det bästa är ju att hitta en ny livstil. Men det är ju inte helt lätt.. :S Jag har som sagt lagt det där på hyllan ett tag, men när våren kommer lär nog jag oxå drabbas av panik..
    Fast det är ju lite som du säger, man måste ju för att må bra och vara nöjd med sig själv. Är man inte det går man ju bara å deppar ner sig... :S Det är just därför jag inte orkar ta tag i den nu.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Bra tänkt, du kommer att lyckas!!!! Håll i nu!

    SvaraRadera
  4. Man måste inte göra drastiska förändringar, börja med det lilla! Lycka till! =)

    SvaraRadera
  5. Klart jag håller tummarna för dig. Tänk bara på att dettog några år att gå upp kilona, de kan va svårt att gå av sig dem i rask takt.
    Sockerberoendet är jätteskönt att vara av med, bort med all stärkelserik mat så går det lättare :)
    Kram Mia

    SvaraRadera