lördag 13 februari 2010

Party party party!

Igår hade jag och Camilla tjejkväll tillsammans. Vi bjöd tre tjejer var, vilket blev lite jobbigt att bara bjuda 3 eftersom det fanns fler som man ville bjuda. Det blev såklart de som jag umgås med mest. Vi började med lite tacobuffe och vin och efter maten så kom Karin från vimmerby som hade ett "vuxenleksaksparty", det blev en hel del skratt och fniss, väldigt trevligt :). Efter var det väl tänkt att vi skulle spela något eller göra något mer roligt, men jag blev helt avslagen efter denna arbetsvecka så jag orkade inte ta tag i något. Men vi satt och pratade och hade det lite soft istället.

Och ikväll fortsätter det med party, fast då med jobbet. Det kommer återförsäljare från hela landet och Danmark och Norge. Det blir fördrink, förrätt, middag och tårta som efterrätt. En hel del tid i köket med disk och undanplockande, men även mingel och eventuell dans.

Som tur är så är jag ledig på måndag så jag kan få ha lite lugn helg :).

1 kommentar:

  1. Vad roligt och trevligt det låter! Synd att man bor så långt bort annars hade du väl bjudit mig ;-)

    SvaraRadera