söndag 7 februari 2010

Snart 15 år!!!!!

Shit snart 15 år sedan min förstfödda föddes!!!!! Kan inte fatta att jag som är så ung snart har en vuxen dotter :). Tänk vad hon fått stå ut med som förstabarn när man inte visste hur det var att vara förälder :), hon fick aldrig klättra, för tänk om hon ramlade och slog sig. Ingen saft eller godis som liten, på öppna förskolan fick hon dricka vatten, medans alla andra barn drack saft. När de andra barnen kom hade man ju lärt sig lite genom det första, så då gick det lite lättare :). MEN jag har i alla fall gjort det som jag trodde var det rätta och det bästa för den man älskar mest i hela världen. Oavsett hur stora de blir slutar man inte att vara mamma. Jag kommer otroa mig lika mycket när hon fyller 30 år. LOVE YOU!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar